LG hà prisentatu u so novu OLED 2024 è ci sò dettagli da piglià in contu

LG OLED 2024

Unu di i mumenti più attesi di l'annu per l'amatori di l'imaghjini hè ghjuntu. LG hà prisentatu a so nova gamma di televisori OLED, cusì sapemu digià cun certezza e novità di una di e televisioni più desiderate di l'annu. Vulete sapè chì funzioni novi includenu i novi mudelli? Ebbè, fate un ochju perchè ci sò cambiamenti impurtanti chì vi ponu interessà.

LG OLED 2024

LG OLED 2024

I mudelli novi cù pannelli LG OLED Arrivenanu in quattru versioni diffirenti cum'è sempre: M4, G4, C4 è B4. Hè statu previstu chì u saltu di a generazione cederà u numeru 4, è questu hè ciò chì avemu avutu cù i novi mudelli, chì avarà sta riferenza appena ghjunghjenu à i magazzini. Ma chì novità includenu?

Per principià, a maiò parte di i mudelli avà offre Frequenza massima di rinfrescante di 144 Hz, qualcosa chì hè particularmente interessante quandu cunnette un PC, ma chì ùn serà micca d'utile cù cunsola di nova generazione, cum'è PlayStation 5 o Xbox Series X, postu chì questi fermanu à 120 Hz. L'LG B4 ùn offre micca sta nova soda, è stà à 120 Hz (cumpresu per a prima volta in questa gamma), chì puderia fà una grande opzione per console di video game (disponibile ancu in 48 inch).

L'LG M4 sarà una volta di più a televisione (quasi) wireless, postu chì avarà solu bisognu di una presa di corrente per riceve in wireless audio è video attraversu u Zero Connect Box, un ricivitore video chì manda tutte e dati à a TV senza cavi. Stu mudellu cade in a gamma SIGNATURE, cusì ùn avarà micca un prezzu particularmente prezzu. A novità hè ancu in e dimensioni dispunibuli, postu chì per a prima volta una versione 65-inch serà offerta.

Una novità assai interessante chì si adatta à i cambiamenti introdutti hè chì i mudelli LG G4 (Gallery) includeranu supportu di desktop per a prima volta, per ùn esse micca obligatu à appiccà à u muru cum'è era u casu cù e generazioni precedenti.

Differenzi di processore

A cunfigurazione di u processatore chì ogni mudellu hà hè abbastanza impressiunanti, postu chì per a prima volta u G4 averà un processore più altu ch'è u C4, aumentendu assai e diffirenzii trà i dui mudelli. A cosa ferma cusì:

  • LG M4 è LG G4: Novu processore Alpha A11
  • LG C4: Processeur Alpha A9 Gen 7
  • LG B4: Processeur Alpha A8

L'incorporazione di u processore Alpha A11 offre un rendimentu gràficu 70% più altu ch'è i so predecessori (l'Alpha A9 Gen 6), è ancu esse 30% più veloce. Serà incaricatu di offre tecnulugie cum'è scala è trasfurmazioni cù AI, è ancu a pussibilità di offre un sonu di canali 11.1.2.

Inoltre, l'esclusività di u pannellu MLA (Micro Lens Array) nantu à i mudelli M4 è G4, chì produce una distanza ancu più evidenti trà u G4 è u C4. Speremu almenu chì questu hè riflessu in u prezzu di u sicondu, chì cù una etichetta più prezzu puderia attruverà assai più attenzione trà u publicu.

Quandu sò in vendita ?

À u mumentu, u fabricatore ùn hà micca datu dettagli nantu à a data di lanciamentu o i prezzi ufficiali, ma cum'è ogni annu, aspittemu chì questu succede versu u mese di maghju.


Seguici nantu à Google News