L'affittu di Airbnb ùn puderanu micca avè camere è anu da avvisà se ci sò parlanti cù Alexa

Pò esse difficiule per voi di capisce chì qualcunu puderia fighjulà un inquilino in affittu, ma cose peggiori sò state vistu in u Affitti di Airbnb. Per quessa, a cumpagnia prupone regule chì impediscenu l'esistenza di camere interni in l'appartamenti è e case publicati in u serviziu, cù l'idea di guarantiscia a privacy di l'inquilini.

Un affittu senza sensu guardatu

Camera di surviglianza

Ancu s'ellu ci sò sistemi di securità domestica chì ponu esse disattivati ​​senza prublema per guarantiscenu a privacy di e persone chì stanu in una casa in affittu, pare chì ci sò i pruprietarii chì anu forzatu a situazione è anu preferitu mantene a vigilazione per vede ciò chì succede in a so casa. locu di vita. Questu hè ovviamente micca un piattu di bonu gustu per nimu, è scopre chì ci hè qualcunu da l'altra parte di una camera chì rivise ogni passu hè qualcosa di assai sgradevule per sperienze.

Dunque, cù l'idea di ùn ternà a reputazione di u serviziu è di piglià cura di a satisfaczione di l'utilizatori, Airbnb hà da cumincià à pruibisce tutti l'ospiti chì anu installate camere di sicurezza per evità a pussibilità di surviglianza remota. A cumpagnia hà aghjurnatu a so pulitica di privacy in quantu à e camere di sicurezza è i dispositi di registrazione, è questi sò l'elementi pruibiti è limitati secondu e novi regule:

Camera di sicurezza è dispositivi di registrazione

Tutti quelli camere di sicurezza installate à l'internu chì registrà o trasmette video serà pruibitu in a lucazione, finu à u puntu chì ùn serà micca pussibule di avè un monitoru per u zitellu o un campanile cù una camera. Nemmenu serà ovviamente pussibule installà camere di sicurezza nascoste, qualcosa chì hè statu pruibitu per un bellu pezzu.

Hè impurtante di enfatizà chì serà inutile esse disconnected, postu chì e regule dicenu chì Sti tipi di càmera ùn deve esse micca in casa.

l e camere esterne deve esse indicate da l'ospiti, indichendu u so locu è a zona di registrazione.

Dispositivi intelligenti di casa cum'è parlanti Alexa

Surviglianza Echo Show

Dispositivi intelligenti di casa cù camere integrate deve esse eliminati o infurmatu di a so presenza, cum'è u casu cù un Echo Show o un Google Nest. Sì avete un parlante o un dispositivu di stu tipu, deve indicà.

Monitori Decibel

Cum'elli sò i dispusitivi chì ùn catturà ogni tipu di sonu, o ci hè un prublema cù avè elli, però, si deve esse stallati in spazii cumuni è a so esistenza deve esse cumunicatu, ùn esse nicissariu à revelà u so locu.

Quandu entra in vigore e novi regule ?

Camera di surviglianza cù fonti di luce

E novi pulitiche di privacy diventeranu attive U 30 d'aprile di u 2024, cusì da allora tutti l'ospiti duveranu sguassà e camere di sicurezza interni è rappurtate l'esistenza di parlanti Echo, parlanti Nest o dispusitivi di misurazione di decibel.

Ci vole à ricurdà chì, anche se u I parlanti Echo ponu funziunà cum'è una camera di surviglianza Remotamente, u dispusitivu sempre avvistà di l'attivazione di a camera cù un missaghju audible, in più di l'inquilanu stessu chì puderanu ammuccià a camera cù a tabulazione inclusa in u dispusitivu.

source: Wish
Via:
Ghiuselev


Seguici nantu à Google News