Pagamentu Alexa? Amazon prupone un pianu di abbonamentu cù queste caratteristiche

Alexa hà infiltratu milioni di case in u mondu, è l'assistente hè avà un strumentu indispensabile per tutti quelli chì sò stati l'automatizazione di a casa pocu à pocu. Ma, Chì succede se Alexa era pagatu? Questu hè qualcosa chì pare esse cunsideratu in Amazon, in ogni modu, pare chì seria una versione addiziale cù più funzioni supportate da l'intelligenza artificiale.

Alexa Plus, l'assistente di pagamentu

Ancu s'ellu hè intelligente è di solitu risolve bè e dumande richieste da ella, Alexa hà sempre assai spaziu per migliurà, è u prossimu livellu hè di diventà unn assistente di conversazione supportatu da intelligenza artificiale. Quelli chì parenu esse i piani di Amazon cù u so assistente, è per questu puderia creà un pianu di abbonamentu chì apparentemente serà lanciatu questu annu.

Hè l'infurmazione trattata da e fonti vicinu à u prugettu, induve indicanu chì u lanciu puderia esse ritardatu per un certu cunflittu internu. Saria qualcosa cum'è a Supervitamined Alexa, ma cum'è l'esitatu, i risultati internu ùn pare micca esse cunvince, postu chì qualchì volta dati imprecisi è erronei sò tornati.

Pagamentu per un assistente chì torna risultati erronei ùn hè micca esattamente a megliu campagna di publicità chì pudete avè, per quessa chì ritardà u principiu hè cunsideratu. pussibule liberazione di u 30 di ghjugnu.

Chì puderebbe offre ?

Alexa.

In fondu u novu assistente avaristi una struttura interna più centralizata è puderia capisce a lingua è risponde è interagisce in modi più cumplessi, chì permetterebbe una sperienza assai più persunalizata. In fine, l'Alexa attuale hè basatu annantu à un mudellu di lingua sustinutu da basi chì sempre tornanu i stessi risultati, per quessa ùn sapi micca cumu risolve qualcosa quandu pruvate d'avanzà a conversazione.

Si dice ancu chì Amazon hà travagliatu annantu à un novu pruduttu Alexa chì seria capace di eseguisce in un navigatore web, perchè questu ci cunvene cù u novu assistente, postu chì avaristi assai sensu per esse integratu in u situ web di Amazon è per pudè cumpiendu ordini secondu e nostre dumande è interessi.

Per pagà o per ùn pagà

Ma quantunque surprenu pò pare, u dibattitu nantu à se Alexa deve esse pagatu o micca hè in Amazon, è micca in u publicu. Apparentemente, ci hè un latu di a squadra chì crede chì a carica per Alexa hè fora di locu cunziddi chì hè digià carica per servizii cum'è Amazon Music, un serviziu chì l'assistente stessu usa per offre musica.

Fuente: Business inglese insider


Seguici nantu à Google News