Induve vede tuttu in una volta in ogni locu stu weekend: Netflix, HBO, Movistar?

Una scena di u filmu All at Once Everywhere cù i loghi di i servizii di streaming

Hè statu u grande vincitore di u Oscar 2023 È avà chì a fine di settimana hè ghjunta -qualcosa di più longu per certi sicondu a cumunità autònuma-, probabilmente vi dumandate induve vede. Ci si riferisce, di sicuru, à Tuttu in una volta in ogni locu, a cinta chì hà spazzatu sta edizione di i premii è chì, sicuru, avete l'uppurtunità di vede via streaming. Vi demu tutti i ditagli per ùn impazzisce micca.

U successu maiò di i Daniels

Quandu dicemu chì u grande vincitore di l'Oscars 2023 hè Tuttu in una volta in ogni locu Ùn esagemu micca un pocu. È hè chì u filmu di Dan Kwan è Daniel Scheinert (cunnisciutu cum'è Daniels) hà vintu premii per u megliu film, direzzione, attrice principale, attore di sustegnu è attrice di sustegnu, frà altri premii, qualcosa chì ùn hè micca solitu in una stessa cinta - in generale, e statuette tendenu à esse più distribuite. In totale 7 sò stati l'Oscars chì sta storia particulare hà ricevutu da e 11 nominazioni chì hà ricevutu.

In casu ùn sapete micca bè ciò chì hè trama, U filmu ci presenta à Evelyn (Michelle Yeoh), una immigrata cinese in i Stati Uniti chì ùn hè micca esattamente u so mumentu più bellu: u so matrimoniu hè fallimentu, mantene una relazione tesa cù a so figliola adulescente è hà ancu attraversatu grandi finanziarii. prublemi mentre prova di mantene a so affari in a lavanderia. Tuttu, però, pigghia una svolta radicali quandu si trova di colpu in un viaghju multiversu chì a trasforma, da a notte, in una supereroina cù l'impurtante compitu di salvà u mondu.

In casu ùn avete micca vistu ancu trailer, vi lasciamu quì sottu.

trailer di Tuttu in una volta in ogni locu in VOSE

trailer di Tuttu in una volta in ogni locu doppia in spagnolu

Induve vede u filmu Tuttu in una volta in ogni locu

Indubbiamente, l'approcciu di a cinta hè abbastanza particulari (cum'è l'uriginale), à ​​volte ancu un pocu reminiscente di i tapes Marvel. In fatti, u so trailer folle hà sappiutu fà chì parechji ùn si sentenu micca di vede à prima, à tale puntu chì, à l'ora di riceve l'Oscar, una settimana fà, una gran parte di u publicu U spagnolu ùn li avia micca datu una chance à u cinema, nè mancu intesu parlà d'ella.

Avà, però, chì hè nantu à i labbre di tutti, a vostra percepzione pò esse cambiata (è a vostra curiosità hè aumentata), cusì pudete esse dumandate s'ellu hè pussibule di fighjà via streaming. È a risposta hè si. La Piattaforma Movistar Plus Hè u serviziu chì offre attualmente u filmu per vede da u cunfortu di u divano in casa - ancu s'ellu avete bisognu di u pianu Movistar Fusión, postu chì ùn hè micca accessibile cù u Plus+ Lite.

Scena di Jamie Lee Curtis in All at Once Everywhere (2022)

pudete ancu affittu è cumprà in diverse piattaforme cum'è Amazon Prime Video (da 2,99 euro), Apple TV (da 3,99 euro), Filmin (per 3,95 euro) è Google Play (da 2,99 euro).

Allora avà a sapete : s'è vo avete pensatu à scopre una volta per sempre ciò chì si tratta di stu filmu chì l'hà fattu cusì pupulare, sapete chì avete una bona lista di suluzioni per piacè. Tu scegli.


Seguici nantu à Google News