PS5 Pro: Prime funzioni cù PlayStation Spectral Super Resolution

PS5 mini fatta in casa

U youtuber cunnisciutu A lege di Moore hè morta hà ricivutu qualchi infurmazione chì dice di dà dettagli di a prossima generazione di PS5. Rumore di parechji mesi, u PS5 Pro Sembra chì hè digià cuncepitu è ​​​​cun un pianu di strada abbastanza definitu, è l'infurmazioni spartuti daranu dettagli di e migliure tecniche chì offre in i tempi di rendiment è di rendering paragunatu à a versione attuale di a cunsola Sony.

Un assai Pro

PS5 2023 vs PS5, differenze di taglia

Ricurdemu chì u youtuber Moore's Law is Dead hà fili abbastanza impurtanti in l'industria chì li permettenu di ottene dettagli abbastanza succulenti in quantu à grandi fughe è future versioni, cusì tuttu ciò chì cummenta annantu à u suppostu PS5 Pro hè abbastanza interessante. Hè vera chì ùn hè statu capace di sfondà in certi ditagli per ùn finisce per revelà l'identità di u so leaker, ma l'infurmazioni sparte sò abbastanza cumplette.

Da una banda, pare chì u futuru PS5 Pro offre un rendimentu di Ray Tracing trà trè è quattru volte più altu ch'è l'attuale PS5, chì vi permetterà di applicà u ray tracing cù una naturalezza stupente. Questu saria pussibule grazia à una nova architettura di traccia di raghji sviluppata in u novu mudellu, chì risponderia internamente à u nome Trinità.

I ghjochi esistenti anu bisognu di riceve un patch d'aghjurnamentu per qualificà per e novi migliure, chì, trà l'altri cose, utteneranu un rendimentu graficu 45% più veloce cà l'attuale PS5. Questu significa chì ùn hà micca elevatu u livellu gràficu, ma piuttostu offre un rendimentu megliu in termini di fluidità, risoluzione massima è effetti di traccia di raghji, chì permettenu à a cunsola di stà in a listessa generazione.

Arriva a risoluzione Super Spectral

GTA 6 Trailer 1

È a ciliegina nantu à a torta vene, sicuru, cù un toccu di intelligenza artificiale. Sottu u nome di PlayStation Super Risoluzione Spectral (PSSR), a nova cunsola includeria una architettura d'apprendimentu di macchina in carica rescaling è applicà l'antialiasing, chì permetterebbe ghjunghje à alta risoluzione cum'è 8K senza perde a qualità di l'imaghjini, cum'è digià accadutu cù e tecnulugia NVIDIA DLSS o AMD FSR2, ancu s'ellu hè notevolmente superiore.

In questu casu, a tecnulugia di Sony permetterà a rescaling da 1080p à 4K in solu 2 millisecondi, ancu s'è u prucessu puderia ancu esse migliuratu cù più ottimisazione, cusì u risultatu finali puderia esse più surprisante di ciò chì pare.

Data di Data

Ciò chì ferma sempre scunnisciutu hè quandu avemu da vede stu novu mudellu nantu à u mercatu. Per avà ùn sò micca assai ditaglii chjaramente nantu à questu, cusì ùn si sà s'ellu ghjunghjerà à a fine di questu annu o s'ellu s'intruducerà in u 2025 per accumpagnà u lanciamentu di GTA 6, un ghjocu chì hà tutte e caratteristiche di esse. a riferenza per prufittà di u rendiment di u novu PS5 Pro.

Fuente: A lege di Moore hè morta


Seguici nantu à Google News