Hanu filtratu tutte e funziunalità di PS5 Pro è hè una bestia, ma hè necessariu?

PS5

L'ultimi rumuri ponenu u Lanciamentu di PS5 Pro per questu stessu annu, esattamente in l'ultima parte di l'annu (possibilmente trà uttrovi è nuvembre), ma u più interessante hè chì anu spartutu tutte e specificazioni tecniche chì a nova versione putente di PS5 offre. Se uni pochi di ghjorni fà avemu cunnisciutu e capacità grafiche, avà a lista di dettagli parla di u CPU è u curriculum_vitae.

Spremendu u putere di PS5

Risoluzione PS5 1440p

U PS5 Pro hè quasi una realità. I numerosi rumuri chì circundanu a nova cunsola ùn si fermanu, è hè più prubabile chì, prima o dopu, Sony cummentarà nantu à a materia è emette una dichjarazione ufficiale annunziendu a cunsola. Serà, cum'è sempre succede cù i mudelli Pro, una versione mejorata, ottimizzata è preparata per copre quelli difetti chì sò stati lasciati pendenti cù a versione originale.

E malgradu u fattu chì PS5 offre un rendimentu invidiable, cù carica istantanea è fantastichi ghjoculi 4K / 60p, ci sò sempre certi scenarii in quale ùn pudete micca avè tuttu è induve duvete sceglie. Perchè, chì ùn hà micca scontru l'incertezza di avè sceglite trà i modi di prestazione è di fideltà in Spider-Man 2?

L'idea di PS5 Pro pò esse forse quella, per esse finalmente capace di offre un ghjocu 4K / 6p cù ray tracing è ogni tipu d'effetti senza scaccià nantu à i dettagli o dispensà di lussu.

Un cervellu pazzo

PS5 Slim à l'internu

Cum'è spartutu in Insider-Gaming, u CPU PS5 Pro serà identica à u mudellu uriginale, però, offre un frequenza più alta per ottene u 3,85 GHz, questu hè 10% più di u mudellu originale. Inoltre, à u livellu di l'audio, ci saranu ancu miglioramenti, postu chì u controller dedicatu correrà à velocità più elevate, avè accessu à a biblioteca ACM cù 35% di prestazione più grande.

À tuttu questu, duvemu aghjunghje ciò chì avemu digià cunnisciutu a GPU, chì correrà 45% più veloce offre prestazioni 2 è 3 volte (è ancu quattru volte) più altu ch'è u PS5 originale. Questu si traduce in un rendimentu tutale di 33,5 teraflops, induve a tecnulugia PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) serà chjave per ottene una risoluzione 8K.

À a fine di l'annu

Hè previstu di lancià à a fine di l'annu, a cunsola offre un disignu simili à l'ultimu mudellu cù un discu amovibile. Inoltre, à u livellu di a memoria interna continuerà à offre 1TB cù l'idea di mantene u prezzu in un intervallu moderatu è ùn si stacca micca troppu da u restu di e versioni.

Cù u lanciamentu di sta nova PS5 Pro, l'arrivu di u SDK 10.00 hè ancu previstu, cù quale novi migliure saranu inclusi per prufittà di u rendiment di a nova versione. È i sviluppatori anu da liberà patch per i so ghjochi per prufittà di a nova prestazione, cum'è accadutu cù u PS4 Pro in u so ghjornu.

source: Insider Gaming


Seguici nantu à Google News