Cumu registrà u video spaziale cù l'iPhone per Apple Vision Pro (è Meta Quest)

Record iPhone Space Video

Cù l'arrivu di u novu Apple Vision Pro, un novu furmatu di video hà da cumincià à diventà populari. Parlemu di video spaziali, registrazioni stereoscopiche chì permettenu di gode di una perspettiva tridimensionale di un video di casa arregistratu da qualcunu. Sè site interessatu à arregistrà stu tipu di video virtuale, duvete sapè chì cù l'iPhone 15 Pro hè assai faciule di fà. Vi diciamu cumu.

Chì sò i video spaziali?

Record iPhone Space Video

Apple hà ancu inventatu un novu termu, è questu hè chì tuttu ciò chì tocca à a realtà virtuale hè qualificatu cum'è spaziale. Per quessa, i video tridimensionali sò chjamati video di u spaziu, è i vetri Apple Vision Pro sò cunnisciuti cum'è un dispositivu di l'informatica spaziale. Tuttu u spaziale ferma in casa, ma sapemu perfettamente chì si riferiscenu à a Realtà Aumentata, a Realtà Virtuale è tuttu ciò chì tocca à l'esperienze virtuale.

È hè quì chì i video spaziali entranu in ghjocu, chì sò registrazioni stereoscopiche arregistrate cù duie camere chì permettenu a registrazione di esse rivista in trè dimensioni, per sente chì simu prisenti in u locu di registrazione. Questi video devenu esse ghjucati cù occhiali di realtà virtuale, O sinnò serà impussibile di apprezzà l'effettu in trè dimensioni.

Quale iPhone hè compatible cù video spaziali

A manera più sèmplice di ottene video spaziali d'alta qualità hè cù un iPhone. U telefunu d'Apple hà a funzione di registrà stu tipu di video, ancu s'è micca tutti i mudelli sò cumpatibili, postu chì un processatore specificu hè necessariu per pudè trattà tutte l'infurmazioni in tempu reale.

I mudelli iPhone chì supportanu a registrazione video spaziale sò:

  • iPhone 15 Pro
  • iPhone 15 Pro Max

In i dui casi, i telefoni anu bisognu di iOS 17.2 o più altu, postu chì era sta versione chì hà introduttu a funzione. I càmera utilizati cù l'angolo principale è ultra-largu.

Cumu arregistrà un video spaziale

Record iPhone Space Video

A funzione di registrazione video spaziale hè disattivata per difettu in iOS 17.2, cusì u primu cosa chì duvete fà hè attivà in a sezione currispundente. Per fà questu, vi tuccherà à fà i seguenti:

  • Aprite u iventi di u sistema
  • Sceglite l'app Camera
  • Entre in a sezzione Formats
  • Attivate a funzione video di u spaziu per Apple Vision Pro

Una volta chì a funzione hè attivata, puderete vede cumu in l'applicazione di càmera quandu selezziunate u modu video, un novu Icona Apple Vision Pro in l'angulu in basso à manca. Duvete appughjà sta icona per attivà a registrazione spaziale, è duvete mette u telefunu in horizontale, altrimenti ùn vi permetterà micca di inizià a registrazione.

U video deve esse piazzatu horizontale per via di a piazza di e camere, postu chì e duie camere utilizzate in questu modu sò u largu angulu è u principale. Quandu pressu u buttone di arregistramentu, u telefunu principia à registrà simultaneamente cù e duie camere, è u video finale parerà una sola maghjina.

Avete da tene à mente chì u schedariu risultatu include dui video diffirenti, cusì a dimensione di u schedariu hè assai più grande di u normale. U schedariu in quistione hè arregistratu à una risoluzione di 1080p cù una freccia di 30 frames per seconda (attualmente cù un iPhone 15 Pro) è un minutu di video generalmente pigghia circa 65 megabytes.

Recomanà

Record iPhone Space Video

Quandu si registra un video, hè cunsigliatu di utilizà a treppiede o stà assai fermu, postu chì l'arregistramentu ottene risultati megliu cù u minimu movimenti pussibuli. U sughjettu o l'ughjettu per esse arregistratu deve avè a distanza approprita, chì hè di solitu u listessu cum'è ciò chì hè necessariu per u Modu Ritrattu. Se registratu troppu vicinu, u risultatu pò esse micca cum'è previstu.

Inoltre, una quantità specifica di luce hè necessaria, postu chì in sceni induve a luce hè scarsa, u sistema hà sempre avvistu chì ùn ci hè micca abbastanza luce (ancu si vi permetterà di appughjà u buttone di registrazione).

Occhiali cumpatibili cù u spaziu video

Apple hà sviluppatu u modu di registrazione video spaziale per chì l'utilizatori puderanu creà cuntenutu è ricordi cù l'iPhone chì puderanu ghjucà dopu quandu u Vision Pro hè andatu in vendita. L'interessante hè chì micca solu Apple Vision Pro sò capaci di ghjucà sti video.

Meta hà messu à ghjornu u so modu ricerca di u scopu 3, ricerca di u scopu 2 y Meta Quest Pro cusì ch'elli eranu capaci di ghjucà vidéos spaziali senza prublemi, cusì vi permette di sperimentà a visione 3D senza u bisognu di un Apple viewer. In questu modu, oghje i video spaziali ponu esse ghjucati nantu à i visori Vision Pro è Meta Quest (eccettu per a prima generazione).

Per u Meta Quest per pudè ghjucà i video spaziali, anu da esse aghjurnatu à a versione V62 di u sistema.

Cumu fighjà un video spaziale cù occhiali di realtà virtuale

Record iPhone Space Video

À u mumentu, i video spaziali arregistrati cù l'iPhone Pro 15 è l'iPhone 15 Pro Max ponu esse vistu cù Vision Pro è Meta Quest 3/2/Pro. In Vision Pro, avemu da aduprà l'applicazione Photos per riviseghjà a galeria è fighjà i video in quistione, mentre chì in a Meta Quest avemu da aduprà a galeria.

Pò esse apertu un video spaziale nantu à qualsiasi dispositivu?

Un video spaziale pò esse apertu senza prublemi nantu à un urdinatore o un telefuninu, in ogni modu, ciò chì serà ghjucatu serà una versione unica di i dui video pigliati, cusì avemu da vede solu un video normale senza un effettu tridimensionale. Almenu vi assicurà a riproduzione di video, è pudete esse assicurati chì ancu quandu si registra in u formatu spaziale, puderete cuntinuà à fighjà i video ogni volta chì vulete da ogni tipu di dispusitivu.