GoPro HERO12 Black: Un aghjurnamentu debule per a megliu camera d'azzione

GoPro HERO12 Nero

Una volta GoPro ci fa piacè cù una nova versione, è una volta di più, a famiglia di càmera d'azzione cuntinueghja à aumentà in u numeru per ghjunghje à 12. Iè, questu hè u nova GoPro HERO12 Black, È dopu avè pruvatu per uni pochi di settimane, vi dicu tuttu ciò chì hè in relazione cù e so funzioni novi è s'ellu ci sò differenze impurtanti cumparatu cù l'HERO11 Black.

Afinazione di i vertici

GoPro HERO12 Nero

Hè inevitabbile di principià cù a sezione estetica, postu chì questu HERO12 Black hè literalmente una copia di u so predecessore. A formula GoPro cuntinueghja à esse efficace, è avemu una volta di novu un corpu resistente, cù un finitu assai bonu è cù dui schermi per rivisione a registrazione. Ùn ci hè micca assai da lagnà, però, i rumuri chì si sò intesu annantu à una schermu più grande ùn sò micca fatti. Una vergogna, perchè ci vulia à avè un screnu più grande, ma forsi hè un pocu contraproducente in un dispositivu chì hè pensatu per resiste à i colpi.

Per diferenzià un HERO12 da un HERO11, basta à fighjà u so frontale, postu chì a so carcassa hè stata fatta da plastica riciclata, è avà hà specchi blu impressiunanti.

U protettore di lenti offre una volta di più una prutezzione idrofobica per respingere l'acqua, è truvamu solu u buttone di registrazione è u buttone di putenza. Induve ci sò cambiamenti (è sò assai interessanti) hè in i tabulazioni di grip, postu chì u novu mudellu hà finalmente inclusu un Filu di 1/4 inch per esse capace di mantene a camera nantu à supporti tradiziunali di tripode.

Internamente, a camera cuntinueghja à muntà Sensore 27 megapixel è u processore gp2, cusì tecnicamente guardemu a stessa camera in termini di specificazioni. Allora, induve hè a nutizia ?

Video HDR

GoPro HERO12 Nero

Cuminciamu cù a funzione più impurtante di a camera: a registrazione di video. Avà puderete registrà video in HDR, in formatu 5,5K à 60 imaghjini per seconda è in 4K à 60 imaghjini per seconda, anche senza stabilizazione di l'orizzonte. U risultatu hè tecnicumente megliu cumparatu cù l'HERO11, postu chì u sensoru riesce à catturà megliu e ombre. Ricurdemu chì l'HERO11 hà digià fattu ritratti in HDR, ma hè avà l'HERO12 chì riesce à catturà video cù u modu di gamma dinamica.

Questu hè cumplementatu da a pussibilità di arregistramentu in formatu logaritmicu è cù 10 bits di culore da 4K (8 bits si registra à menu di 4K), chì permette l'applicazioni assai più precise in quantu à a colorimetria è a gamma dinamica. Questu hè, ci sarà assai più cuntrollu prufessiunale.

U prublema chì avemu trovu hè chì l'attivazione U modu HDR riduce significativamente a qualità di u video. Questu ovviamente riflette un aghjustamentu di l'histogramma in tempu reale chì inevitabbilmente affetta a qualità di u video, cusì à menu chì ùn site sicuru chì l'imaghjini si merita, a nostra ricunniscenza hè di disattivà HDR in a registrazione video. I risultati sò abbastanza evidenti:

GoPro HERO12 HDR

Cultivate cù 100% dettagliu:

GoPro HERO12 HDR

GoPro HERO12 HDR

La perdita di definizione è dettagliu in u modu HDR hè abbastanza chjaru.

Hypersmooth 6.0

Hè statu ancu aghjurnatu u famosu sistema di stabilizazione di a marca, chì avà ghjunghje cù a versione 6.0 è chì, bè, cuntinueghja à stabilizzà à livelli ridiculi. U prublema hè chì l'HERO11 hè stabilizatu cusì bè chì ùn avemu micca nutatu cambiamenti spiciali in l'HERO12, al di là di u fattu chì avà pudemu rotà a camera 360 gradi è u pianu ferma stabile è senza rotazione.

U furmatu verticale

GoPro HERO12 Nero

S'ellu ci hè qualcosa chì GoPro ùn vulia micca mancà, puderia entre in a maelstrom TikTok. I video verticali regulanu oghje, cusì a camera hè avà capace di registrà verticalmente da u tagliu nativu di u sensoru. Hè una altra funzione chì ùn sapemu micca esattamente perchè ùn hè micca ghjunta prima, è chì torna à fà ci dumandassi se una semplice aghjurnazione di u software permette à HERO11 di ottene sta funzione.

Registra per più

GoPro HERO12 Nero

Un puntu chì a marca prova à enfatizà hè chì a nova camera hè capace di registrà duie volte più longu. Questu hè qualcosa di veru, ma cuntene sfumature. In verità, u novu HERO12 hè capaci di duppià u tempu di registrazione quandu facemu à 5,3K, andendu da 35 minuti à 70. È prima, cù l'HERO11, 35 minuti eranu abbastanza per avè u missaghju di chjusu di a temperatura. Avà, grazia à novi aghjustamenti in a gestione di l'energia, a camera hè capace di registrà à a listessa risoluzione per 70 minuti, vale à dì, doppia.

Listessu accade in 4K à 120 fps, chì passa da 28 à 58 minuti, ma ùn ci sò tanti differenzi in i modi più cumuni, postu chì à 4K 60 FPS passa da 70 à 81 minuti. In ogni casu, hè una mellura chì hè assai apprezzata, ma chì torna torna cum'è paràmetri chì forse ùn saria micca difficiule di include in l'HERO11.

Un toccu più prufessiunale

À a funzione di registrazione logaritmica digià citata, deve esse aghjuntu duie funzioni più destinate à un publicu più prufessiunale. Unu di elli hè a pussibilità di aduprà accessori Bluetooth cum'è cuffie wireless o un microfonu Bluetooth per ottene a registrazione di u sonu in una manera più pulita è diretta. L'altra funzione hè a capacità di arregistrà cù codici di tempu per sincronizà i video in una configurazione multi-camera. Comu dicemu, sò funzioni un pocu più avanzati chì quelli chì utilizanu una GoPro in un ambiente prufessiunale apprezzà.

GoPro HERO12 Black vs HERO11Black

GoPro HERO12 Nero

In i testi chì avemu pussutu fà, avemu verificatu chì u modu HDR ottene una maghjina più cumpleta induve i punti culminanti sò prisenti, ma in situazioni assai specifiche. In a maiò parte di i casi, l'imaghjini resultanti era estremamente identica à quella catturata nantu à un HERO11, per quessa, hè abbastanza difficiule di dì chì unu registra megliu cà l'altru, qualcosa chì deve esse aspittatu si tenemu in contu chì tutti i cumpunenti interni sò listessi. . Senza parlà di a perdita di qualità in u modu HDR, chì ci invita direttamente à disattivà u modu.

Quandu avemu u video di analisi prontu publicheremu un paragone trà unu è l'altru.

Vale a pena a compra?

Sè vo circate una camera d'azzione per a prima volta, ùn pensate micca. U rendiment di questu HERO12 Black hè grande, è uttene risultati incredibili in ogni tipu di situazione. À u cuntrariu, se avete digià avutu un HERO11 è avete pensatu à cambià e camere, salvu chì ùn vulete una cunfigurazione multi-camera è avè più di una, ùn vale a pena cumprà u novu mudellu, postu chì uttene a stessa qualità di l'imaghjini.

L'interessante di u lanciamentu hè chì GoPro hà postu un prezzu di 449 euro, un prezzu 100 euru più bassu chè l'HERO11 hà avutu cù i so 559 euru à u so lanciu (pò esse acquistatu per 449 euru s'è vo avete sottumessu à u pianu GoPro). Questu possibbilmente mostra chì avemu trattatu di hardware chì ci sona digià familiarizatu, per quessa ùn hà micca un prezzu altu cum'è e versioni precedenti.