Passemu per l'Alhambra di notte cù u Xiaomi 12 Pro

A fotografia mobile cuntinueghja à evoluzione à salti è limiti è smartphones cum'è xiaomi 12 pro Pare di sapè cumu prufittà di tutti issi avanzi assai bè. Per pruvà à voi cù fatti (è micca solu parolle), avemu andatu à l'Alhambra, in Granada, induve avemu avutu u privilegiu di fà una caminata di notte cù u megliu terminal Xiaomi finu à a data. Se vulete gode di una sperienza fotografica di notte unica in ciò chì hè cunsideratu l'ottava maraviglia di u mondu, site in u locu ghjustu. Siate còmode.

Modu di notte, chì hè?

El modalità di notte o fotografia di notte Hè una di e funzioni più interessanti chì sò state incorporate in i telefuni mobili in l'ultimi anni. Grazie à questu, i dispusitivi sò capaci di vede induve ùn ci hè guasi luce, qualcosa chì sè vo site in u mondu fotograficu, sapete chì ùn hè micca solu una questione di stabilisce un certu valore ISO è di mantene u sensoru catturà l'imaghjini. per un tempu più longu.

Per piglià una fotografia di qualità in paràmetri di poca luce, pudete ghjucà cù trè paràmetri chjave: apertura, tempu d'otturatore è sensibilità ISO. U prublema hè chì in i telefoni cellulari l'apertura hè fissa è, malgradu esse trà i valori chì varienu da F1.9 à F2.4 apprussimatamente, ùn hè micca sempre abbastanza. Dunque, ci vole ancu à ricurdà à tutta quella magia computazionale cù quale i telefoni cellulari attuali ottenenu una maghjina chì finu à pocu tempu ci pareva magia nera.

El Modu notte Xiaomi 12 Pro si tratta precisamente di sta funziunalità è face in una manera abbastanza robusta è coherente. Hè vera chì per l'utilizatori più avanzati, avè un pocu più di cuntrollu di u tempu di esposizione o ISO puderia esse interessante, ma per a maiò parte, serà fantasticu per vede cumu u terminal pose, postu chì hè abbastanza per toccu. induve vulete fucalizza è appughjà u scattu di l'otturatore Di sicuru, u più fermu a camera hè, u megliu, cusì l'usu di un tripode ùn hè mai una mala opzione - avemu, sì, decisu di ùn fà micca per imità a situazione chì a maiò parte di l'utilizatori ponu truvà in u so ghjornu.

Grazie à u supportu di i so trè sensori di risoluzione 50MP (menzione speciale à u principale, un Sony IMX 707), u Xiaomi 12 Pro ci dà un set fotograficu d'alta qualità, à tale puntu chì pochi dispositi oghje sò capaci di currisponde à questu. . à a pruposta di l'impresa asiatica.

U Xiaomi 12 Pro hè un telefunu cù a suite di càmera assai capace, una grande gamma dinamica è cun un trasfurmazioni chì vi farà gode di e vostre foto ancu in l'ambienti più cumplicati. À questu hè aghjuntu una prestazione assai bona cù un sistema di autofocus rapidu è precisu, una bona esposizione è interpretazione di u culore, frà altre virtù.

Ma se ti piace, vi mustraremu più vicinu ciò chì era a nostra sperienza fotografica di notte in l'Alhambra di Granada.

Fotografia di notte cù u Xiaomi 12 Pro

Andemu in situazione. Semu in l'Alhambra in Granada, un patrimoniu di l'umanità, è andemu à piglià un tour chì principiarà in i giardini è finisce in i palazzi digià prufonda in a notte. Un scenariu ideale per pruvà e capacità fotografiche è u Modu notte Xiaomi 12 Pro, postu chì ùn hè micca solu necessariu di ottene l'imaghjini ben illuminati; ancu per ùn perde u dettu di i mutivi multipli chì pudemu truvà in funtani, finestri, archi è altri.

Per ghjunghje l'ughjettu, alterneremu trà u modu fotograficu automaticu è u modu di notte, ma sempre cù a camera in manu. Ùn avemu micca aduprà un tripode, perchè hè cusì chì a maiò parte di l'utilizatori utilizanu u telefunu. Lòggicamenti, se un tripode hè utilizatu, u modu di notte vincerà punti, postu chì evitemu possibili trepidations quandu u tempu di esposizione hè più longu.

Finalmente, pudete vede l'imaghjini cum'è sò catturati da u telefunu cù u app camera nativa è editata in Snapseed da u terminal stessu. L'ultime per dà un toccu un pocu più creativo è per esse capaci di mostrà cumu cun un reframing è l'aghjustamentu di i paràmetri di basa, cum'è l'esposizione, u cuntrastu è qualchì altra cosa pudete ottene imagine assai impressiunanti.

In questa prima foto, ghjustu à l'entrata di l'Alhambra, pudete vede chì u Gamma dinamica U telefunu di Xiaomi hè à un bonu livellu. Qualcosa chì ùn hè micca una piccula cosa, perchè era un ghjornu assai assolellatu è a diffarenza in cuntrastu trà i spazii più brillanti è più scuri era assai pronunzianu. Cù un pocu di più editazione, l'imaghjini era assai impressiunanti, ancu s'è altri risultati attraeranu sicuramente più attenzione.

Accuminciandu a tour in l'Alhambra, avemu pigliatu una foto cù l'angolo ultra-largu per vede in quale misura si cumporta o micca u listessu cum'è u restu di i sensori (grandangolu è telephoto) chì custituiscenu l'impegnu fotograficu di u Xiaomi 12. Pro. U risultatu uriginale hè bonu, è cù un pocu editatu hè più impressiunanti. Lòggicamente, l'edità hè qualcosa di assai particulari è e preferenze di un utilizatore ùn anu micca bisognu à esse quelle di u restu.

Cuntinuendu à traversu i diversi giardini di l'Alhambra è fighjendu da forti cuntrasti à ritratti più detallati, cum'è quellu sopra, u bonu travagliu chì u telefuninu Xiaomi face quandu si tratta di espose, gestisce u culore, u bilanciu biancu, etc. hè sempre apprezzatu. .

Intrendu in i diversi palazzi, in u Palazzu Generalife, avemu pussutu piglià sta fotografia supiriuri cù a notte chì principia à falà è ghjocanu cù u riflessu chì si pruducia in l'acqua di u picculu stagnu chì ci era dentru. Quì dinò hè impressiunanti cumu u dettu in l'arcu hè ben mantinutu malgradu a difficultà.

In ogni casu, era in u Patio de los Leones chì u Xiaomi 12 Pro ci hà lasciatu più sorpresu. Modu notte attivatu, avemu avutu solu tuccà induve ci vulia à fucalizza è appughjà u buttone di l'otturatore. Mantene u telefuninu u più fermu pussibule, senza ricorrere à alcunu tripode, u risultatu hè ciò chì vede cù una fotografia di una qualità chì una materia di dui o trè anni fà pareva impussibile cù un telefuninu.

Infine, i murali chì sò in certi interni di l'Alhambra o u Palazzu di Carlos V eranu novi manifestazioni di e capacità di u modu di notte di u Xiaomi 12 Pro. A luce esistente era praticamente nulla è altri terminali avianu avutu difficultà per ottene. quellu livellu di dettagliu è illuminazione.

Xiaomi 12 Pro, un telefuninu per piacè fotograficu

Ci hè una evoluzioni impurtanti in i sugetti fotografichi da parechji dispositi mobili, ma u Xiaomi 12 Pro hè attualmente unu di i più cunvincenti. In un ambiente cumplessu cum'è quellu di a fotografia di notte, u telefuninu di u fabricatore cinese funziona assai bè. Ci sò certi (pochi) ditaglii chì ponu sempre esse migliurati da u nostru spiritu maverick, ma in generale hè un dispositivu chì hè assai piacevule.

In più di e prestazioni di poca luce nantu à i sughjetti di foto, u sistema di autofocus cù l'opzione di fucalizza cù u seguimentu di l'ochji è i migliori in a registrazione video facenu unu di i migliori in u mercatu. Qualcosa chì piacerà à l'utilizatore espertu, ma di sicuru ancu u più novu.

Ricurdativi chì sia u Xiaomi 12 sia u Xiaomi 12 Pro sò disponibile per cumprà in mi.com/fr.


Seguici nantu à Google News

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Blog di Actualità
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.